روز زن
عشق من کی هست؟
Who is my love?l
پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 10:58 ::  نويسنده : داوود

مادرم که جانم فدای تو

روزت مبارک.

 

همسر مهربانم ای گل باغ امیدم تو را دوست دارم.

روزت مبارک.

 



نظرات شما عزیزان:

پریسا
ساعت15:18---24 فروردين 1392
گاهـــي بايـــد آرزوهـــــايــــــــــت را مثـل قاصـــدکــــــــــ



بگـــــــذاري کـفــــــــ دســــت



و



بـــسـپـاريشــــــــان به دســـــــتـــــــ بــــاد



تا



بـــروند و ســــــــهم ديگــــــــرانـــــــ شـــــــوند...


پریسا
ساعت15:17---24 فروردين 1392
سلام داوود جون لینگ شدی. وب قشنگی داری

اسما
ساعت7:57---24 فروردين 1392
من دوتا عشق دارم...یکی به دخترم یکی به کسی که بهش هیچ زمان هیچ وقت.یعنی اصلا به هیچ عنوان بهش نمیرسی.....اما من با محبت تاحالا تونستم اونو کنارم نگهش دارم....فقط محبت و ابرازاحساساتی که همون لحظه از دلم میگذرن و خیلی صمیمانه و ساده هستن...همین....اما برای دخترم خریدن هدیه و عروسک و اینکه کاردستی و نقاشی و عکاسی با هم انجام بدیم تونستم دلشو بدست بیارم.....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وبلاگ عشق من کیه؟ خوش آمدید. در این وبلاگ دل نوشته های خودم و دوستان را قرار میدهم. منتظر نظر شما دوستان هستم.
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق من کیه؟ و آدرس 14day.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 22
بازدید کل : 14352
تعداد مطالب : 2
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1